fredag 10. juli 2009

Eline og Gaute, støttestrømper, pass, ørepropper, FM, Boktyven og British Airways på tur til Australia

Det blei et tårevått farvel på Holtet 9 på tirsdag, hvert fall for min (Elines) del. Det er rart med det! Etter to timers forsinkelse dro vi fra Gardermoen kl 14, videre til Heathrow. Vi blei overveldet over hvor stor flyplassen er, det tok oss 18 min (!) med buss til terminalen. Mindre moro er det å slå i hjel åtte timer på en så råtten flyplass. Heldigvis fikk Gaute strøm til pcen etter febrilsk leiting, og var fra da av ikke veldig pratsom… Da var det FM som gjaldt. (Jeg skal innrømme at jeg blei LITT engasjert jeg også).

Turen til Singapore gikk overraskende fort, og vi sov godt begge to. Hadde en times pause før vi fløy videre til Sydney. Derfra gikk turen videre til Brisbane. Fra flyplassen var det veldig billig og enkelt å komme seg til hostellet, som er av mye lavere standard enn forventet. Men men, personalet er hyggelige og supermarked, restauranter og byen ligger like i nærheten. Temperaturen her nede er behagelig om dagen, rundt 19 grader og sol. Om kvelden er det ganske kjølig, men vi har nå vært ute en vinternatt før!
I kveld køyer vi tidlig. Endte opp i samme seng i frykt for bugs! Veggen skaller av og er hullete, så her tar vi ingen sjanser! 
PS.: Gaute vant premier league og ligacuper for de som lurte

1 kommentar:

  1. Hipp hurra for blogg! Glede meg te å følga med =) Klem

    SvarSlett